Service & Onderhoud

Service

Bij The Coffee Factory verkopen we niet alleen machines maar doen ook aftersales in de vorm van service & onderhoud. Voor de machines & merken die we voeren bieden we mogelijkheden voor reparatie & (preventief) onderhoud aan. We hebben de technische kennis, know-how en onderdelen in huis. Zo sta je nooit met lege handen en is er altijd een manier om je weer snel op weg te helpen. Zo hebben we een flink aantal vervangende machines voor onze koffieklanten zodat ze nooit zonder koffie hoeven te zitten. 

 Je kan als klant van The Coffee Factory op drie verschillende manieren een beroep doen op onze service:
1. Voor veel gestelde vragen staan de antwoorden in de FAQ sectie op de website.
2. Voor korte vragen en tips kan je ons bereiken via een chatsessie op onze website*.
3. Onze telefonische helpdesk*, bereikbaar op werkdagen van 9.00 uur tot 17.00 uur via 010-248 93 30

* Opgelet: we bieden gratis ondersteuning, maar kunnen geen volledige begeleiding aanbieden over hoe gerepareerd moet worden. We geven geen exploded views uit en beperken ons tot hetgeen niet in de gebruikershandleiding staat.

Voor onze zakelijke koffieklanten hebben een mobiele servicedienst. De monteurs rijden dan netjes voor met een volledig geoutilleerde servicewagen. Daarin zitten natuurlijk de juiste gereedschappen voor de diverse machines en uitsluitend originele onderdelen.

Onderdelen bestellen

Bij The Coffee Factory hebben we een groot assortiment aan (originele) onderdelen van de merken die we voeren. Dit assortiment is voor online aankoop beperkt tot de onderdelen die zonder gereedschap toepasbaar zijn. 

Naast dat deze onderdelen bijna altijd direct vanuit voorraad leverbaar zijn, hebben wij deze ook zo duidelijk mogelijk ingedeeld zodat je altijd het juiste onderdeel voor jouw machine aanschaft. Twijfel je hierover, neem dan contact op met onze specialisten via de chat, e-mail (info@coffeefactory.nl) of per telefoon. We helpen je graag aan het juiste onderdeel.

Aanleveren voor onderhoud of reparatie

Een goed werkende machine is natuurlijk een must voor een koffiefanaat als jij. Helaas komt het wel eens voor dat er door langdurig gebruik, stilstand of een technisch mankement jouw machine aan onderhoud of reparatie toe is. Je kunt de machine dan zonder daarvoor een afspraak te maken, tijdens openingstijden, bij ons aanleveren. De machine wordt binnen geboekt en gelijk ingepland. Je ontvangt een eigendomsbewijs (een zogenaamd RMA formulier) waarmee je de machine weer kunt ophalen wanneer deze door ons wordt klaar gemeld.

Duur van de interventie

De gemiddelde doorlooptijd bedraagt gemiddeld 7 werkdagen, mocht dit niet haalbaar zijn zullen we je dit altijd vooraf melden. 

Ophalen

Wanneer je per telefoon of e-mail door ons bent ingelicht dat de machine weer klaar staat om opgehaald te worden, kan je tijdens onze openingstijden de machine ophalen. Om de machine op te halen hebben we het RMA formulier weer nodig. Zonder dit formulier kunnen we de machine helaas niet uitgeven. 

Ruilmachine

We hebben ruilmachines voor onze zakelijke en particuliere koffiegebruikers. Tegen een kleine vergoeding kunnen onze (koffie)klanten gebruik maken van deze service. Wel is dit op basis van beschikbaarheid. Als je er als klant zeker van wil zijn dat er een ruilmachine beschikbaar is, neem dan even contact met ons op. 

Service overeenkomsten

Onze zakelijke klanten met een service overeenkomst kunnen contact opnemen om een storing te melden. Dit kan per e-mail, chat of telefonisch. Wij zorgen dan voor een spoedige aanmelding en planning zodat er weer snel koffie is. 

Naar boven